کارت ویزیت سه بعدی خودتو بساز! | پرینتر سه بعدی | تری دی آر دی (3dRD)

دوست دارید تا کارت های معمولی خود را به یک کارت تاثیر گذار و جذاب تبدیل کنید؟ اگر شما هم مثل ما به دنبال کارهای خلاقانه و زیبا هستید پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

راههای زیادی برای تبدیل یک کارت ویزیت ساده به یک کارت ویزیت سه بعدی و جذاب وجود دارد. با داشتن یک پرینتر سه بعدی میتوانید کارت ویزیت خودتان را با هر طرحی که دوست دارید طراحی و چاپ کنید.

همانطور که میدانید کارت ویزیت شما تاثیر بسیار بالایی در جذب مشتری دارد. برای پیشبرد اهداف خود لازم است تا یک طرح منحصر به فرد برای کارت ویزیت برند خود انتخاب کنید.

در ادامه  ما شما را با طرح های بی نظیری آشنا خواهیم کرد که میتوانید از آنها در طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

5 نمونه برتر کارت ویزیت سه بعدی

طراحی سه بعدی کارت ویزیت و چاپ ان در چند سال اخیر محبوبیت زیادی داشته است. میتوان گفت که امروزه کارت ویزیت های سه بعدی بیشترین طرفدار را در بین مردم دارد.

فرآیند چاپ سه بعدی مخصوصا با اشکال قدیمی جلوه خاصی را به کارت ویزیت شما میدهد. وجود پرینتر های سه بعدی درهای مختلفی را برای تکنیک چاپ باز کرده است و باعث پیشرفت صنعت چاپ و همچنین به حقیقت پیوستن تصورات شما برای آنچه که در ذهن خود دارید و کارت ویزیت های منحصر به فردی که میخواهید شده است.

شما برای دیدن نمونه های برتر کارت های ویزیت سه بعدی میتوانید از نمونه های شرکت jukebox دیدن کنید. شرکت jukebox یکی از پیشگامان زمینه طراحی و چاپ کارت ویزیت های سه بعدی است که میتواند ایده های خوبی را به شما بدهد.

با دیدن این کارت ویزیت های منحصر به فرد متوجه خواهید شد که با یک هزینه کم و با ایده های خلاقانه میتوان یک کارت ویزیت سه بعدی جذاب داشت. شما برای اینکار تنها احتیاج به یک دستگاه پرینتر سه بعدی دارید.

در ادامه ما چند نمونه کار از شرکت Jukebox را برای شما آورده ایم.

خرید پرینتر سه بعدی ارزان حرفه ای

از طریق لینک بالا می توانید لیست قیمت پرینتر های سه بعدی را مشاهده کنید و از اینن جهت کلمه ارزان را به کار بردیم که برای ساخت کارت ویزیت سه بعدی، می توانید از پرینتر خانگی 3dRD بهره ببرید که قیمت بسیار مناسبی دارد.

1-کارت ویزیت سه بعدی گرگ سیاه BLACK WOLF

Black Wolf  یک کارت ویزیت سه بعدی است که گرگ سیاه از آن بیرون می رود. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال اولین برداشت عالی مشتری از کارت ویزیت خود هستید ، کارت ویزیت Black Wolf بهترین ایده برای شما است.

این کارت برای جذب مشتری خیلی خوب عمل می کند. چه کسی گرگ سیاه و هر طرح برجسته جذاب را از کارت ویزیتی که تازه دیده است فراموش میکند؟ اگر میخواهید تاثیر فوق العاده ای بر روی ذهن مشتری به جا بگذارید حتما از طرح های برجسته استفاده کنید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر 1

2-کارت ویزیت سه بعدی شرکت مشاوره Wilcox Wards

این شرکت مشاوره برای کارت ویزیت خود از چاپ سه بعدی نهایت استفاده را برده است. این کارت ویزیت دارای یک طراحی سه بعدی جذاب و زیبا است که به نظر میرسد یک بالش راحت و سفید است.

در نظر اول به مشتری حس آرامش و راحتی نسبت به مجموعه را میدهد. این ایده از کارت ویزیت های معمولی خیلی جذاب تر و بهتر است در صورتی که طرح پیچیده و خاصی ندارد.

تنها تفاوت این کارت ویزیت با نمونه معمولی آن این است که سطح روی کارت ضخیم تر و برجسته است و سرانجام ، فویل گلف روی سطح کارت مهر می زند تا اثر سلطنتی ایجاد شود.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر 2

3-کارت ویزیت سه بعدی مدیر برنامه Anna beck

اگر شما مدیر برنامه هستید پس باید به دنبال یک کارت ویزیت خاص باشید. این نمونه کارت ویزیت برای یک مدیر برنامه است که به معنای واقعی یک ایده غیر معمول است.

یک کارت ویزیت زیبا با فرمت زیگ زاگ که اصطلاحا به آن روبان گفته میشود. این کارت چند عنصر سه بعدی را همزمان با هم دارد. قطعاً یک اقدام بی نظیر در ارائه خدمات شما به عنوان یک مدیر برنامه است.

در این کارت ویزیت توضیح اظافی نمیبینید و تنها چیزی که وجود دارد اسم و مشخصات است. به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان از طرح های شلوغ و خسته کننده استفاده نکنید.

در طراحی این کارت ویزیت در کل از 3 رنگ استفاده شده است که این رنگ ها نیز در تاثیر گذاری بر روی مشتری ، اهمیت بالایی دارد پس حتما در انتخاب رنگ دقت کنید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 3

4-کارت ویزیت سه بعدی استودیو Don’t Try

این کارت ویزیت برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی است. این استودیو در زمینه برندینگ و تصویرگری فعالیت میکند. کارت ویزیت سه بعدی این شرکت مرتبط با زمینه فعالیت آن از تصاویر رنگارنگ سه بعدی استفاده کرده است.

مشتری با لمس این کارت حس بسیار خوبی پیدا میکند. این کارت ویزیت از 3 لایه ضخیم ساخته شده است. این لایه ها باعث شده تا کارت ویزیت برجسته و در بین کارت هایی که تا الان دیده اید خاص باشد.

تمام 5 رنگی که در طراحی این کارت به کار رفته است از رنگ هایی است که از نظر روانشناسی حس آرامش و اعتماد را در مشتری ایجاد میکند.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 4

5-کارت ویزیت سه بعدی Lion

این کارت ویزیت زیبا توسط Ksenia Denisenko که یکی از افراد مشهور در زمینه طراحی کارت ویزیت های سه بعدی است ساخته شده است. همانطور که میبینید در این کارت از طرح های پیچیده و ریزی استفاده شده است.

این نوع کارت ویزیت ها بیشتر مناسب افراد هنری است . این کارت ویزیت مجموعا از 11 رنگ تشکیل شده است که در نگاه اول بسیار جالب است. اگر در زمینه هنری فعالیت دارید این نوع کارت ویزیت بسیار مناسب مشتریان خاص شما است.

در زمینه های دیگر این نوع کارت چندان جالب نیست و باعث کلافگی مشتری میشود.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 5

10 طرح منحصر به فرد برای ساخت کارت ویزیت سه بعدی

اگر به دنبال مشتری هستید پی در قدم اول باید مشتری را با خود و شغلتان آشنا کنید. این آشنایی اولیه بر میگردد به اینکه آیا مشتری شما میتواند با یک نگاه به کارت ویزیت شما تمام اطلاعاتی که درباره شما میخواهد دریافت کند یا نه. پس در طراحی کارت ویزیت خود حتما مطمئن شوید که تمام چیزی که مشتری میخواهد را به او داده اید.

اینکار باعث میشود تا مشتریان به شما اعتماد کرد به توجه شان به سوی شما جلب شود. اگر میخواهید در بازار رقابت های این روزها بمانید و از دور خارج نشوید پس باید منحصر به فرد باشید. تنها کافی است تا در طراحی کارت ویزیت سه بعدی خود کمی خلاقیت به خرج دهید.

این کار نیاز به کمی تحقیق و جستجو در دنیای اینترنت دارد. اگر به دنبال این هستید که یک طرح خاص روی کارت خود ایجاد کنید میتوانید از طرح های زیر استفاده کنید.

البته در قدم اول باید شما مشتریان خود را بشناسید و بدانید که چه طرح هایی بیشترین جذابیت را برای آنها دارد. به کار بردن یک عکس و یا یک متن کوتاه میتواند برقرار کننده ارتباط بین شما و مشتریان باشد.

در بعضی موارد نیاز است تا همراه کارت ویزیت خود اطلاعات لازم درباره فعالیتتان به مشتری در قالب بروشور و یا مجله ارائه دهید. در اینجا چند نمونه از پک هایی که میتوانید به همراه کارت ویزیت سه بعدی به مشتری بدهید را آورده ایم.

1-کارت ویزیت سه بعدی به همراه بروشور

یکی از نمونه هایی که میتوانید از آن برای چاپ طرح روی کارت خود استفاده کنید همین طرح های رنگی است. شما حتی میتوانید با همین طرح یک بروشور نمونه کار از فعالینت های موفق خود درست کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید.

اینکار باعث جلب اعتماد شده و مشتری میتواند تمام اطلاعات لازم را در این بروشور درباره شما دریافت کند.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با چاپگر سه بعدی 6

2-کارت ویزیت سه بعدی به همراه نمونه کارها

شما میتوانید برای ارائه کار خود به مشتری یک پک را درست کنید. این پک میتواند شامل اطلاعات شرکتی،پروژه ها،کارت ویزیت و تصاویر فعالیت های شما باشد. این پک یک اطلاعات کامل درباره شما و نحوه فعالیت کسب وکار شما اشت.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 7

3-از طرح های گرافیکی استفاده کنید

اگر طراحان گرافیکی مشهور دنیا را بشناسید میدانید که Chad Miller یکی از طراحان خبره در زمینه طراحی بروشور و کارت ویزیت است. از طرح های گرافیکی او میتوانید در طراحی کارت خود استفاده کنید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 8

4-کارت ویزیت سه بعدی به همراه مجله

اگر شما دارای یک مجله هنری و یا سبک های لایف استایل هستید میتوانید به همراه کارت ویزیت خود یکی از مجله ها را به مشتریان بدهید. اینکار باعث میشود تا مشتری بداند که چه اندازه برای او اهمیت قائل شده اید.

کارت ویزیت سه بعدی 9

5-در کارت ویزیت سه بعدی از عکس و تایپوگرافی استفاده کنید

اگر زمینه کاری شما هنوری و مخصوصا عکسبرداری است میتوانید از یک عکی که از نمونه کارهای خودتان است و یک متن مرتبط استفاده کنید. میتوانید چیدمان و نحوه استفاده از عکاسی و تایپوگرافی را در این طرح بررسی کنید. در ادامه میتوانید هر طور که بخواهید این طرح ها را سه بعدی کنید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 10

6-به همراه کارت ویزیت سه بعدی بروشور تک صفحه ای ارائه کنید.

این نوع  بروشور برای تبلیغ کسب و کار شما به روش اصلی مناسب است. این یک طراحی افقی ، در قالب های A4 طراحی شده است. در این بروشور تک صفحه ای میتوانید هرچه اطلاعت برای مشتری نیاز است را درج کنید.

کارت ویزیت سه بعدی 11

7-رزومه خود را به همراه کارت ویزیت سه بعدی ارائه کنید.

اگر شما به عنوان فردی میخواهید در جایی مشغول شده و یا شروع به کار کنید میتوانید به همراه کارت ویزیت رزومه خود را در قالبی زیبا چاپ کرده و به صاحبان کار و مدیران ارائه دهید. این کار علاوه بر جالب بودن باعث میشود تا مدیران متوجه مهارت شما بشوند.

کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 12

8-کتابچه راهنما به همراه کارت ویزیت سه بعدی

شما میتوانید با داشتنن یک کتابچه راهنما در سایز کوچک بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان داشته باشید. با استفاده از فتوشاپ میتوانید این کتابچه زیبا را طراحی کرده و به همراه کارت سه بعدی خود به مشتری تحویل دهید. این کار برای شما یک کار سفارشی و منحصر به فرد برای خودتان است.

مخصوصا اگر در زمینه هنری فعالیت دارید با درج کردن نمونه کارهای خود در این کتابچه ، یک روش ایده آل را برای معرفی خودتان انتخاب کرده اید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 13

9-عکس های فعالیت های قدیمی خود را در بروشور ارائه کنید.

آثار خود را هر طور که دوست دارید دسته بندی کنید. عکس های آنرا در چاپ کرده و در قالب بروشور تک صفحه ای به مشتری ارائه کنید. فقط از متن استفاده نکنید بلکه تاثیر عکس و دیدن نمونه کارهای شما به صورت عینی تاثیر بیشتری بر مشتری دارد.

اصولا افرادی که به شدت سرشان شلوغ است ترجیح میدهند به جای خواندن متن های طولانی از بروشور هایی استفاده کنند که نمونه کار ها را به صورت عکس نشان داده است.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با چاپگر سه بعدی 14

10-یک نمونه کار سه بعدی به مشتری بدهید.

برای آنکه بتوانید نظر مشری را به خوبی جلب کنید میتوانید یکی از نمونه کارهای خود را به صورت کوچک شده سه بعدی طراحی کرده و آنرا چاپ کنید.

اینکار باعث میشود تا مشتری نمونه کار شما را لمس کرده و کاملا آنرا درک کند. نمونه کار شما به صورت واقعی میتواند تمام حس های شگفت انگیز را به مشتری القا کند.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 15

استفاده از تصاویر متحرک در ساخت کارت ویزیت سه بعدی

حتما تابحال کارت هایی را دیده اید که با لمس آنها و تکان دادنشان تغییر میکنند. مثل کارت های سه بعدی موسیقی و یا کارت های ویزیت سه بعدی که برای آرایشگاهها استفاده میشود.

مثلا تصویر یک چشم که باز و بسته میشود. در اینجا میخواهیم چند نمونه از لوگو ها را میتوانید به صورت محرک بر روی کارت ویزیت های سه بعدی خود استفاده کنید را معرفی کنید.

ساخت وسایل تزیینی با پرینتر سه بعدی

این تصاویر بسیار تاثیر بالایی در جذب مشتری دارد خصوصا مشتریانی که در نگاه اول بسایر جذ زرح های متحرک میشوند.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 16

با چرخاندن کارت ویزیت های سه بعدی متحرک  در دست ، تصویر براق و چاپ شده روی کارت تغییر میکند. در اصل به جای یک ، دو ، سه تصویر مانند کارت ویزیت های دیگر در این نوع کارت ویزیت حداکثر 20 تصویر روی آن قرار دارد. دلیل این امر این است که تصاویر عدسی تصاویر بهم پیوسته دیجیتالی هستند که با ردیف مینی لنزهای نوری تعبیه شده اند.

این تصاویر نور را روی مجموعه های مختلف روی سطح کارت متمرکز کرده و هر تصویری را که در آن قرار دارد بزرگنمایی می کنند. وقتی تصویر عدسی سه بعدی را از زوایای مختلف مشاهده می کنید ، توهم حرکت ایجاد می شود.

این بدان معناست که از کارت ویزیت عدسی سه بعدی شما می توانید مانند یک دفترچه راهنما برای نشان دادن یک سری اقدامات استفاده شود. هر کارت ویزیت می تواند یک فیلم کوتاه باشد.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 17

شما میتوانید از تصاویر قابل جابجایی نیز در طراحی کارت خود استفاده کنید. این نوع کارت ها برای سالن های آرایشگاهی بسیار مناسب هستند.

در خیلی از مواقع دیده شده که این کارت های سه بعدی جابجایی پذیر بسیار مورد توجه مشتریان بوده است. این کارت های سه بعدی زیبا حس خوبی را به بیننده منتقل میکند.

کارت ویزیت سه بعدی 18

10 الگوی جذاب برای ساخت کارت ویزیت سه بعدی

برای اینکه بتوانید یک طرح زیبا و جذاب انتخاب کنید در اینجا 25 طرح منتخب از نطر کاربران را به شما معرفی میکنیم. مخصوصا در زمینه های هنری این طرح ها میتواند الهام بخش خوبی برای کارت های ویزیت شما باشد. بافت عنصری از طراحی است که می تواند واقع گرایی را درون کارت ویزیت ایجاد کند.

اظافه کردن بافت های جدید به یک تصویر میتواند یک اثر زیبا را به جا بگذارد. حالا آن بافت میتواند یک بافت نرم باشد ، شفاف باشد ، یا یک بافت خشن و پر زرق و برق ، اضافه کردن آن مطمئناً طرحی زیبا را به بار خواهد آورد. پایه و اساس تمام بافت ها و الگوها شکل هستند ، متن نیز  یکی از اساسی ترین عنصر هاست ولی از مهمترین عناصر شکل ها هستند که نتیجه قابل توجهی در طراحی دارند.

در استفاده از خط در طراحی نیز باید به ضخیم ، نازک ، طولانی ، کوتاه ، منحنی یا مستقیم بودن آن توجه کنید. خط ها میتوانند حس های زیادی را ه افراد منتقل کنند به عنوان مثال ، یک خط خمیده موجب آرامش و آرامش می شود ، در حالی که خطوط مستقیم احساس نظم و ثبات را بر می انگیزد.

خطی که کاملاً  ظریف از آن استفاده می شود ، برای ایجاد حرکت و همچنین جهت دادن به چشم بیننده استفاده می شود. استفاده از این نوع بافت ها بسیار مدرن و پر طرفدار هستند.

شما می توانید الگوهای به سبک وصله دار ، الگوهای هندسی ، الگوهای پارچه ای رنگی ، کاشی ، کاغذ دیواری ، بافت های منحصر به فرد و هنری ، چاپ های خنده دار و هوشمند و موارد دیگر را  در طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید. در ادامه این الگوها میتوانند الهام بخش طراحی کارت های شما خصوصا در زمینه طراحی کارت ویزیت سه بعدی هنری باشند.

1-استفاده از تصویر زمینه سنتی در ساخت کارت ویزیت سه بعدی

این عکس پس زمینه مانند عکس های پوشش های دیواری دهه شصت و هفتاد است. استفاده از رنگ نارنجی و اشکال هندسی باعث حس آرامش و اعتماد در مشتری میشود. اگر علاقه مند به طرح های سنتی هستید این مورد انتخاب خوبی است.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 19

2-طرح کاشی در کارت ویزیت

اگر در زمینه ساختمانی و یا معماری کار میکنید این طرح بسیار مناسب کارت ویزیت شما است. اگر شما از طرفداران بافتهای کاشی و الگوهای تکراری هستید ، میتوانید از این طرح نهایت استفاده را ببرید. این الگو الهام گرفته از کاشی های آبی است و از  اشکال تکراری ساده ساخته شده است.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 20

3-استفاده از طرح های پس زمینه و Patterns

این یکی از طرح های الگوی دبی پاول است. دبی پاول یکی از طراحان برجسته است که حتما نام او را بارها شنیده اید. کارهای بیشتری را در وب سایت پرتفوی او میتوانید مشاهده کنید.

پروژه های او رنگارنگ است و الگویی که او ایجاد می کند قطعاً می تواند توجه مردم را به خود جلب کند. میتوانید از طرح های او برای کارت ویزیت سه بعدی خود استفاده کنید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 21

4-طرح هنری Sky and Water

حرکت بصری در کارت ویزیت بسیار مهم است. اینکه بتوانید با یک ایده خلاقانه چشم بیننده را به بازی بگیرید بسیار میتواند تاثیر گذار باشد. به یاد داشته باشید که این حرکت می تواند چشم بیننده را به سمت یک ترکیب جابجا کند. این الگوی سیاه و سفید بسیار جذاب است.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با چاپگر سه بعدی 22

5-طرح کاشی های سرامیکی در کارت ویزیت

اگر به دنبال الگوی کاشی های بیشتری هستید ، این سرامیک های لعاب دار را بررسی کنید و ایده الهام بخش خود را پیدا کنید. این الگو ها در کارت های ویزیت مهندسین ساختمان و همچنین معمار ها بسیاتر به کار میرود.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با چاپگر سه بعدی 23

6-الگوهای الهام بخش سه بعدی

در این الگوی از اشکال تکراری منحنی و یک پالت رنگ آبی استفاده شده است. همانطور که میدانید استفاده از رنگ آبی در طراحی نماد آرامش و حس دوستی است. پس اگر زیاد با مشتریان سر و کار دارید حتما از این رنگ و طرح استفاده کنید.

طراحی کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 24

7-کاشی خاکستری Batik Patchwork

این الگو شامل چندین کاشی خاکستری است که همگی در یک بافت تشکیل شده اند. شما همچنین نمونه هایی از استفاده از این بافت در زندگی واقعی دیده اید .

اینکه از یک عنصر واقعی در طراحی خود استفاده کنید بسیار جالب و جذب کننده است. جزئیات رنگ این کاشی ها از رنگ های زمینی استفاده شده است که باعث شده در نگاه اول در ذهن مشتری ثبت شده و فراموش نشود.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 25

8-استفاده از طرح چهره در ساخت کارت ویزیت

شما برای داشتن یک کارت ویزیت سه بعدی هنری میتوانید از چهره ها در طراحی کارت خود استفاده کنید. این ایده بسیار جالب و تاثیر گذار است. معمولا افراد هنری جذب کارهای خاص میشود. این نوع طراحی میتواند منحصر به فرد و برای خودتان باشد.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 26

9-از ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنید

استفاده از ترکیب رنگ های مختلف میتواند جذاب باشد. اما باید در نظر داشته باشید که این رنگ ها با هم مکمل باشند. تضاد رنگ ها باعث میشود مشتری از دیدن کارت شما حس خوشایندی پیدا نکند.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی 27

10-از عناصر متضاد استفاده کنید!

این یک الگوی جالب دیگر سیاه و سفید است. استفاده از عناصر متضاد در طراحی کارت ویزیت سه بعدی خصوصا زمینه هنری بسیار جذاب است. این قسمت از پاهای زن و مرد ساخته شده و از فضای منفی برای ایجاد پاهای زنان استفاده می کند.

طراحی کارت ویزیت سه بعدی 28

10 ایده طراحی کارت های ویزیت منحصر به فرد

وقتی صحبت از برند شما می شود ، فاکتورهای مهم زیادی وجود دارد که به شما اجازه می دهد از در این بازار رقابت های بزرگ از دیگران پیشی بگیرید .

شما باید بتوانید شناخت بیشتری نسبت به مشتریان خود کسب کنید ، تنها در این صورت است که میتوانید مشتری و کسب درآمد بیشتری نیز داشته باشد. ظراحی کارت ویزیت در این زمینه بسیار ضروری است.

اولین تصور است این است که ارائه  کارت  ویزیت به مشتری او را با این سؤال روبرو می کند: آیا آنها میتوانند کار من را به خوبی انجام دهند؟ اگر شما نتوانید تاثیر اولیه را با کارت ویزیت خود بر روی ذهن مشتری نگذارید ممکن است هرگز او را به سمت خود جذب نکنید.

ایجاد کردن انگیزه در مشتری باعث میشود او به دنبال شما بیاید و تمام اطلاعات لازم را از شما دریافت کند. در ادامه ، 15 ایده و نمونه طراحی را برای کارت های ویزیت منحصر به فرد در طراحی گرافیک و دلیل موفقیتشان را باهم بررسی خواهیم کرد.

1-کارت ویزیت سه بعدی برند Brigada Creativa

ما با یک کارت ویزیت جالب شروع خواهیم کرد که در نوع خود بی نظیر است این کارت ویزیت دارای یک طرح سه بعدی جذاب است.

یک مداد کوچک از طریق سوراخ های کارت متصل شده است و باعث می شود تا از کارتهای ویزیت دو بعدی دیگر متمایز شود. استفاده از آنها از فضای سفید باعث توجه مشتری به لوگو نیز می شود و سبب میشود تا لوگوی برند شما همیشه در یاد مشتری بماند. و این یک نوع برتد سازی برای شما به حساب می آید.

ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر سه بعدی 29

2-کارت ویزیت سه بعدی برند Anthony Cole

در این جا صحبت از کارت ویزیت های منحصر به فرد است. این کارت ویزیت به معنای واقعی کلمه یک اثر هنری به حساب می آید. این کارت ویزیت طرح یک برش مقوایی است که شبیه به یک چاقوی سوئیسی مباشد ، می توانید با نگه داشتن این کارت و نشان دادن آن به دیگران ، متوجه شوید که چه اندازه جذاب است.

اگر زمینه کاری شما ساخت و ساز است این طرح میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد. با کمی خلاقیت حتما میتوانید همچین طرحی را پیاده سازی کنید.

طراحی کارت ویزیت سه بعدی 30

3-کارت ویزیت سه بعدی برند Kelli Marie

کلی ماری یک تصویرگر و طراح گرافیک است ، که توانست با یک طراحی پیچیده و زیبا توجه مردم را به خود جلب کند. استفاده از فضای سفید و تایپوگرافی های مختلف باعث می شود که چشم بیننده تمام کارت را ببیند.

در عین سادگی در طراحی او توانست یک تصویر ماندگار در ذهن مردم به جا بگذارد.

کارت ویزیت سه بعدی 31

4-کارت ویزیت سه بعدی برند Chomp

این کارت ویزیت یکی از موارد مورد علاقه مردم است. استفاده از رنگهای معکوس برای متن و پس زمینه و طراحی بی نظیری که با برجسته بودن یک شکل بینطیر به کارت ویزیت داده است.

قطعاً باعث می شود کارت ویزیت خیلی خوب برای فریب مشتریان و تحت تأثیر قرار دادن سایر شرکت های طراحی قرار بگیرد. اگر از این نوع طراحی در کارت های ویزیت خود استفاده کنید مطمئن باشید مشتریان خیلی زیادی را به سوی خود میکشانید.

کارت ویزیت سه بعدی 32

5-کارت ویزیت سه بعدی برند Trick & Treat

Trick & Treat یک شرکت تولید کننده وسایل سرگرم کننده است. با ایجاد یک کارت ویزیت ساده که دارای طراحی مینیمالیستی و قطع است ، آنها احتمالاً هنوز بیشترین پتانسیل را برای طراحی کارت ویزیت خود ایجاد کرده اند. و از خیلی رقبا توانسته اند جلو بزنند.

این کارتها می توانند به یک بازی سرگرم کننده فوتبال کاغذی تبدیل شوند ، در حالی که تمام کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند شغل خود را در کارت ویزیت شان معرفی میکنند.

کارت ویزیت سه بعدی 33

6-کارت ویزیت سه بعدی برند Counter Creatives

یک ایده خلاقانه برای طراحی کارت ویزیت سه بعدی طراحی کارت به شیوه Counter Creatives است. یک کارت شبیه کارت های پرواز فرودگاه. مطمئناً یک روش متفاوت و سرگرم کننده برای ایجاد کارت ویزیت باعث میشود که همیشه  افراد شما را به یاد بیاورند.

کارت ویزیت سه بعدی 34

7-کارت ویزیت برند Aurora

بعضی وقت ها نیاز است که از طرح های سنتی نیز در کارت ویزیت استفاده کنیم. طراحی زیبا و متن طلایی باعث می شود تا کارت زیبایی  ایجاد شود که نظر هر بیننده ای را جلب کند.

و در طرف مقابل ، پس زمینه سفید به چشم مشتری اجازه می دهد تا روی محتوای واقعی کارت تمرکز کند. این کارت ویزیت بسیار زیبا طراحی شده و متیواند ایده خوبی برای کارت ویزیت سه بعدی دلخواه شما باشد.

کارت ویزیت سه بعدی 35

8-کارت ویزیت سه بعدی برند Kate Forrester

هر شرکتی برای  برندسازی  می تواند از این کارت ویزیت خاص ایده ای بگیرد ، چرا که واقعاً بی نظیر است. استفاده از یک رنگ سیاه و سفید باعث شده تا زیبایی خاصی به خود بگیرد. به دلیل طراحی متفاوت این کارت شما آنرا هر کجا قرار دهید رنگ جدید و متفاوتی را به خود میگیرد.

کارت ویزیت سه بعدی 36

9-ساخت کارت ویزیت سه بعدی برند Latam Cargo

بیشتر افرادی که دارای شرکت حمل بار میباشند از کارت ویزیت غافل می شوند. اما این کارت ویزیت بسیار خاص و جالب است. مانند یک جعبه بازی که میتوانید به کودکان خود هدیه دهید. این یک ایده جذاب برای طراحی کارت ویزیت خاص برای شرکت های حمل و نقل است.

ساخت کارت ویزیت 3 بعدی

10-طرح کارت ویزیت سه بعدی برند Shop Around

Shop Around شرکتی است که به مردم اجازه می دهد از راه دیگری اقدام به خرید کنند. این امکان را به شما می دهد تا آنچه را که در اطراف شماست جستجو کنید و از مکانهایی که دوست دارید خرید کنید. کارت ویزیت این شرکت 2 جنبه خاص دارد. اولین مورد وقتی شخصی انتخاب می کند و آن را در دست دارد ، به آنها امکان می دهد تا از فروشگاه Around اطلاعاتی کسب کنند .

و در آخر مشتری میتواند استیکر را از روی کارت ویزیت جدا کرده و برای شخص بعدی که قرار است از آن دیدن کند جا بذارد. این کار یک نوع آگهی و تبلیغ رایگان نیز به حساب می آید. این ایده برای شناخته شدن برند شما بسیار انتخاب خوبی است.

طراحی لوگوی روی کارت ویزیت

طراحی یک لوگو در روی کارت ویزت برای نشان دادن شغل و کسب و کار شما جهت توسعه و موفقیت آن بسیار مهم است. حتما تابحال توجه کرده اید که هر زمان که به یک مارک فکر می کنید ، یک تصویر بلافاصله در ذهن شما ظاهر می شود.

اگر یک لوگو روی شما اثری ماندگار داشته باشد،نشان میدهد که این برند با موفقیت همراه بوده است. پس در انتخاب طرح لوگوی خود بسیار دقت کنید چرا که بیشتر از نام برند شما طرح لوگوی شما در ذهن مشتری میماند.

کسب درآمد از چاپ کارت ویزیت سه بعدی

اگر دارای یک دستگاه چاپگر سه بعدی هستید میتوانید به راحتی از آن درآمد داشته باشد. خیلی از افراد این روزها به دنبال کارت های سه بعدی هستند.

تجربه نشان داده که این نوع کارت های ویزیت تاثیر فوق العاده ای در بالا بردن مشتریان دارند. شما میتوانید با گرفتن سفارش از شرکت های مختلف برای خود درآمد خوبی داشته باشید.

چرا که شرکت ها برای مشتریان خاص خود از کارت ویزیت های سه بعدی استفاده میکنند پس در نتیجه تعداد سفارش کارت ویزیت سه بعدی پایین است هر شرکتی نهایتا تعداد 100 عدد کارت ویزیت سه بعدی سفارش دهد چرا که هم قیمت آن نسبت به کمارت های معمولی بالاتر است و هم نیازی نیست که به همه کارت ویزیت سه بعدی بدهند.

بنابراین شما میتوانید به راحتی این تعداد سفارش را طراحی کرده و بسازید. کافی است تا فقط یک دستگاه پرینتر سه بعدی داشته باشید و با هزینه خیلی کم مواد اولیه این نوع کارت ویزیت ها را طراحی کنید.

خرید پرینتر سه بعدی از 3drd

امیدواریم این مقاله به اندازه کاقی برای شما مفید بوده باشد . اگر مطالب دیگر این سایت را مطالعه کرده باشید متوجه اهمیت این تکنولوژی جدید در این روزها شده اید.

شما با خرید یک دستگاه پرینتر سه بعدی میتوانید این فناوری جدید را به داخل خانه های خود بیاورید. کارشناسان ما به طور 24 ساعته در خدمت شما عزیزان برای پاسخ گویی به سوال های شما و آماده ارائه هرگونه مشاوره برای تمامی  مدل های دستگاه پرینتر سه بعدی و قیمت آنها  میباشند.

3 دیدگاه. نظر بدهید

  • قیمت های شما در مقایسه با جاهای دیگه بالاتره ! حتی اگه من خارجی بخرم از پرینتر های شما شایدم بهتر باشه. پس یه تجدید نظری در رابطه با قیمتهای خودتون بکنین..

    پاسخ
    • profile avatar
      پشتیبانی سایت
      27 اسفند 1399 16:03

      سلام دوست عزیز
      در رابطه با اختلاف قیمت پرینتر های سه بعدی 3drd با سایر فروشگاه های عرضه کننده حق باشماست.
      علت این موضوع یکپارچه ورق آهن بودن دستگاه های ما می باشد. و این موضوع در کیفیت پرینت و عمر دستگاه بسیار حائز اهمیت است.
      ممنون از همراهی شما.

      پاسخ
  • profile avatar
    ابوذر صالحی
    14 اردیبهشت 1399 05:05

    با سلام
    قیمت پرینتر سه بعدی مخصوص چاپ کارت ویزیت 3 بعدی چقدر است؟
    شرکت شما در این زمینه چه خدماتی می تواند ارائه دهد؟

    با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست