خرید انواع پرینتر های سه بعدی در ابعاد و مصارف مختلف | دنیات رو خودت بساز | 3dRD

خرید پرینتر سه بعدی

  1. پرینتر سه بعدی 3dRD
  2. خرید پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی یکی از شگفت انگیزترین محصولات در حوزه ی تکنولوژی و فناوری است که تحول عظیمی در طراحی و روش تولید به وجود آورده است و به همین علت فروش پرینترهای 3d رو به افزایش است.

مزیت های رو به رشد و منحصر به فرد این دستگاه ، هر طراح و تولید کننده ای را در حیطه های محتلف وا می دارد که از آن برای گسترش کسب و کار خود استفاده کند. پس جای تعجب ندارد که ردپای پرینتر های سه بعدی در اغلب صنایع مثل معماری، پزشکی،نظامی ، آموزشی و … وجود دارد.

این فناوری در دسته بندی و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. برای خرید پرینتر های سه بعدی باید توجه کنید که دقیقا برای تولید چه محصولی می خواهید از آن استفاده کنید یا چه نیازی را به واسطه ی آن می خواهید بر طرف کنید. به طور کلی چاپگرهای سه بعدی به سه دسته ی صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می شوند و در هر دسته دستگاه های متفاوتی نسبت به نوع فناوری که در آنها برای تولید و طراحی به کار رفته وجود دارد.

3drd با سابقه ی درخشان 10 ساله در تولید و فروش پرینترهای سه بعدی در هر سه دسته ی صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی مفتخر است که راهنمای شما برای خرید پرنتر سه بعدی مرغوب و با کیفیت باشد. پس در ادامه متن با ما همراه باشید.

محصولات پرینتر های سه بعدی

محصولات تولید شده توسط پرینتر های سه بعدی گستره ی وسیعی را در بر می گیرد. از ساخت خانه گرفته تا ساخت اسباب بازی های بسیاز ظریف و کوچک همگی نشان دهنده ی قابلیت های خارق العاده این فناوری است که روز به روز به آن اضافه می شود. روند تولید در همه ی پرینتر های سه بعدی، روندی افزایشی با چیدن لایه های دو بعدی برش خورده روی یکدیگر است.

علاوه بر سه دسته بندی کلی که برای پرینتر های سه بعدی گفته شد، این دستگاه ها نسبت به تکنولوژی چاپ دارای انواع مختلفی هستند که پرفروش ترین آنها شامل: FDM، SLS، SLA،LOM و DLP می باشند. هر نوع آنها مواد اولیه مخصوص به خود را دارند.

قیمت مواد اولیه پرینتر های سه بعدی

یکی از ویژگی هایی که سبب می شود تولید با پرینتر های سه بعدی هزینه ی کمتری نسبت به روش سنتی و چند مرحله ای داشته باشد، هزینه مواد اولیه است. متریال به کار رفته در پرینتر های سه بعدی به علت روند افزایشی تولید کاملا بهینه بوده و درصد ناچیزی از آن بعد از ساخت هدر می رود. همانطور که در قسمت قبل گفته شد پرینتر های سه بعدی نسبت به تکنولوژی چاپ انواع مختلفی دارند و هر نوع آن مواد اولیه ی مخصوص به خود را دارند.

یکی از بهترین و پر فروش ترین نوع پرینتر های سه بعدی از لحاظ تکنولوژی چاپ نوع FDM آن است که مواد اولیه ی آن فیلامنت ها هستند. پرینتر های سه بعدی با تکنولوژی چاپ FDM ، قابلیت تولید قطعات بزرگی بدون هدر رفتن مواد زیادی را دارند که این ویژگی برای پرینتر های صنعتی و نیمه صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

همچنین مواد اولیه پرینتر های سه بعدی FDM یعنی فیلامنت، مقرون به صرفه هستند. 3drd علاوه بر تولید و فروش پرینتر های سه بعدی با تکتولوژی چاپFDM در سه دسته بندی صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی با بالاترین کیفیت و خدمات، دو نوع فیلامنت abs و pla  مرغوب عرضه می کند.

 خرید پرینتر سه بعدی خانگی

پرینتر های سه بعدی خانگی یا رومیزی مناسب برای کسب و کارهایی است که محصولات آنها اندازه کوچکی دارند و باید ظرافت بیش تری داشته باشند. به عنوان مثال برای ساخت مدل در جواهرسازی از این نوع چاپگرهای سه بعدی استفاده می شود.

همچنین از پرینتر های سه بعدی خانگی برای ساخت وسایل مورد نیاز در منزل استفاده می شود. کسانی که قصد خرید پرینتر سه بعدی دارند باید اولا مشخص کنند که  قصد طراحی و تولید چه نوع محصولی با آنها دارند اما به طور کلی پرینتر های سه بعدی خانگی برای کسب و کار کوچک به کار می رود و وسایل زیادی را می توان با پرینتر های سه بعدی خانگی مثل سوت، کیف پول مردانه، نشانگر کتاب، درب بازکن نوشابه در کمتر از یک ساعت ساخت.

خرید پرینترهای سه بعدی صنعتی

همانظور که از نام پرینتر های سه بعدی صنعتی پیداست کاربرد آنها، در صنایع مختلف است. این نوع پرینترهای سه بعدی دقت بالاتری نسبت به پرینترهای سه بعدی خانگی دارند. این نوع دستگاه ها می توانند محصولاتی با ابعاد بزرگتری نسبت به نوع خانگی (رومیزی) بسازند و قابلیت تولید بالاتری دارند.

به طبع در این نوع پرینتر ها هزینه ی مواد اولیه نسبت به پرینتر های خانگی بیش تر است اما برای تولید انبوه و ساخت قطعاتی که اندازه ی بزرگی دارند و دقت ساخت در آنها باید بیش تر باشد، پرینتر های سه بعدی صنعتی انتخابی درست و صحیح می باشد.

همچنین این روش تولید با پرینترهای سه بعدی صنعتی بسیار بهتر از روش تولیدی سنتی است چرا که در روش سنتی و چند مرحله ای هزینه های مواد اولیه به مراتب بالاتر خواهد  بود و ریسک بالاتری برای تولید انبوه باید متحمل شد.

قیمت پرینترهای سه بعدی

خرید پرینتر سه بعدی را باید به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کرد چرا که راه های بسیاری زیادی برای درآمد زایی از طریق پرینتر های سه بعدی وجود دارد. قیمت پرینتر های خانگی نسبت به پرینتر های صنعتی کمتر است و علاوه بر دو دسته ی مرسوم، 3drd دو نوع پرینتر نیمه صنعتی هم تولید و عرضه می کند تا تصمیم گیری و انتخاب برای شما عزیزانی که قصد خرید پرینتر سه بعدی را دارید آسان تر شود.

تمامی پرینتر های سه بعدی ارائه شده توسط 3drd با تکنولوژی چاپ FDM هستند که توانمندی و محبوبیت زیادی در میان خریداران این نوع فناوری دارد.

علاوه بر کیفیت و مرغوبیت پرینتر های سه بعدی ساخته شده توسط 3drd، خدماتی از جمله یک سال گارانتی تعویض، سه سال خدمات پس از فروش، پشتیبانی 24 ساعته پس از یک سال، ارائه اپلیکیشن اختصاصی همراه با خرید دستگاه جهت آموزش ها، مشکلات احتمالی و .. ، 100 گرم فیلامنت به عنوان هدیه برای مشتریان، شش ماه استفاده رایگان از بانک طرح های سه بعدی آماده با بیش از 80 هزار طرح سه بعدی، ارسال، نصب، آموزش و راه اندازی در سراسر ایران و ارائه پکیج تصویری کامل از راه اندازی و آموزش دستگاه به شما عزیزان ارائه می شود.

فهرست