کسب درآمد با صادرات پرینتر سه بعدی | پرینتر سه بعدی | تری دی آر دی (3dRD)

تمامی صنایع مختلف از جمله دستگاه های پرینتر سه بعدی در هر کجای دنیا روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند. اما اینکه دستگاهی وجود داشته باشد که در هر صنعتی قابل استفاده باشد شاید تا همین چند سال پیش دور از ذهن بود.

بیش از سه دهه از اختراع تکنولوژی چاپ سه بعدی می گذرد و هم چنان یکی از فناوری هایی است که مورد توجه قرار گرفته است. پیشرفت های پدید آمده در مواد قابل پرینت با پیشرفت های به وجود آمده در تکنیک های مکانیکی برای ایجاد اشیاء مختلف با اهداف و کارکرد های گوناگون با هم ترکیب شدند.

پرینتر های سه بعدی با کاربرد های مختلف در زندگی انسان ها نقش به سزایی داشته اند. اینکه یک نفر بتواند هر چیزی که در ذهن خود دارد به یک شی قابل لمس تبدیل کند تنها تا همین چن سال پیش غیر ممکن بود. اما حالا از یک میخ کوچک گرفته تا قلب یک انسان را میتوان با این دستگاه ها ساخت. میگویید نه؟ به صفحه پرینتر سه بعدی در مهنسی پزشکی سر بزنید!

پیشرفت پرینتر سه بعدی در چند سال اخیر

در مقالات قبل تر راجع به تاریخچه پرینتر های سه بعدی صحبت کرده ایم که حتما توصیه میکنیم مطالعه کنید. شاید بهتر باشد تا قبل از شروع، ابتدا بدانید که پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند؟ بیشترین پیشرفتی که این دستگاه داشته  کاهش هزینه ها و بهبود بهره وری در تولید و مهندسی است.

اینکه با کمترین هزینه بتوان کالایی را تولید کرد به نفع صنعت هر کشوری است. همچنین چاپ سه بعدی نشان داد که میتواند به اهداف منحصر به فردی در زمینه هایی نظیر مراقبتهای بهداشتی و رباتیک منجر شود.

در این سالها شاهد آن هستیم که جامعه پزشکی تا چه اندازه از پرینتر های سه بعدی استفاده میکنند و جان مریض های زیادی را با ساخت پروتز و یا اعضای بدن نجات داده اند.

یا حتی در جراحی زیبایی به کمک چاپگر سه بعدی و دیگر صنایع! پرینتر های سه بعدی در صنعت داروسازی نیز کمک بسیار بزرگی به ساخت انواع دارو و واکسن ها کرد.

همچنین با استفاده از تکنیک های چاپ سه بعدی، مهندسان رباتیک می توانند قطعات پیچیده ای را از طیف وسیعی از مواد با توانایی انجام وظایف متنوع بسازند. و صنایع مختلفی مانند خودروسازی،اسباب بازی،معماری و … که پیشرفت در هر کدام بسیار قابل توجه بوده است.

صادرات پرینتر های سه بعدی

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم وجود پرینتر سه بعدی در هر خانه ای لازم است. آیا می دانید +40 ایده برای درآمدزایی از پرینتر سه بعدی وجود دارد؟ چرا که میتواند خرید شما را از بیرون منزل بسیار کمتر کند.

اما خیلی از کشور ها نیز هستند که از این تکنولوژی بی بهره میباشند. مجموعه 3drd با داشتن بهترین پرینتر های سه بعدی و ساخت آنها با بهترین و درجه یک ترین قطعات اقدام به صادرات پرینتر های سه بعدی کرده است.

شاید در این روزها که مشکلات زیادی از جمله بیماری گریبان گیر مردم تمام کشور ها شده و نبود امکانات بهداشتی و پزشکی باعث شده تا تلفات زیادی داشته باشیم وجود یک دستگاهی مثل پرینتر های سه بعدی برای ساخت لوازم مورد نیاز بیشتر از هر چیزی لازم است.

مزایای استفاده از پرینتر های سه بعدی

هیچ کس شکی ندارد که فناوری پرینتر سه بعدی، آینده صنعت ساخت و تولید را از پایه دگرگون خواهد کرد. شرکتهای بزرگی همچون شرکت خودرو سازی BMW ، شرکت الکترونیک siemens، شرکت هواپیما سازی بوئینگ و دیگر شرکتهای بزرگ و پیشرو از سالها پیش فعالیت خود را در این رسته شروع کرده اند.

این نشان میدهد که پرینتر های سه بعدی در میان شرکت های بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین، وقتی شرکتهای بزرگ  تخصصی و به نوعی شرکتهای مادر، به سمت فناوری تولید افزایشی می روند و به همان نسبت از تولید کاهشی و سنتی فاصله می گیرند بهتر است که ما هم از هم اکنون به فکر مطالعه و دریافت مشاوره برای تغییر رویکرد در فناوری مورد استفاده در صنعت ساخت و تولید خود باشیم.

چاپ سه بعدی و کاهش هزینه

در اغلب موارد، فناوری های ساخت افزایشی هزینه ها را به روش های گوناگون کاهش می دهند. برای مبتدیان هزینه های انرژی مصرفی عملکرد ماشین به ویژه هنگامی که شما در نظر دارید عملیات تولید را با سرعت انجام دهید به طور کلی کم است. معرفی مواد اولیه پرینتر های سه بعدی به نام فیلامنت!

تکنولوژی چاپ سه بعدی همچنین به کاهش هزینه های مواد و نیروی کار کمک می کند. اما مهمتر از همه، این فناوری سبب کاهش ریسک در هنگام گردش کاری تولید می گردد.

با استفاده از فناوری های ساخت افزایشی برای نمونه سازی سریع، کسب و کار قادر به مشاهده و تعمیر مدل ها قبل از ارسال آنها برای تولید نهایی می باشد.

این امر تا حد زیادی باعث کاهش هزینه های غیر ضروری در طول فرایند تولید می شود. پس برای اینکه یک تولید با کیفیت و کم هزینه داشته باشید نیاز به یک دستگاه پرینتر سه بعدی دارید که می توانید آنرا از تری دی آر دی به عنوان بزرگترین تولید کننده و مرکز فروش چاپگر سه بعدی در ایران تهیه نمایید.

دسترسی آسان به پرینتر های سه بعدی

در حالی که ساخت فزاینده بیش از ۳۰ سال است که وجود دارد بیشتر رشد آن در 5 سال اخیر رخ داده است. این منجر به ورود تعداد زیادی پرینتر سه بعدی به این صنعت شده است که دسترسی به فناوری های چاپ فزاینده را برای طراحان آسان کرده است. تنها در سال 2017  بیش از 280000 چاپگر ساخت فزاینده با قیمتی زیر 5000 دلار فروخته شده است و تعداد چاپگرهای فروخته شده در سه سال اخیر هر ساله 3 برابر شده است.

چیزی که در ابتدا تنها یکی فناوری نوین جهت بخش کوچکی از صنعت ساخت بود. در حال حاضر به سرعت در دسترس قرار گرفته و روشی قابل رقابت از نظر هزینه و تولید قطعات استفاده شده در طیف بزرگی از صنایع است.

مجموعه 3drd صادر کننده پرینتر های سه بعدی

مجموعه 3drd با بیش از 10 سال سابقه در امر ساخت پرینتر های سه بعدی یکی از اولین ها در این زمینه در ایران به شمار می آید. 3drd بزرگ ترین مرکز خدمات چاپگر سه بعدی در ایران با حرفه ای ترین دستگاه پرینترسه بعدی است.

نیازی نیست با خرید پرینتر های سه بعدی نگران خلق یک طرح و یا یک طراح باشید چرا که به همراه دستگاه شما، بانک میلیونی طرح های آماده برای کاربرد های گوناگون بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

این مجموعه این افتخار را دارد که به عنوان اولین صادر کننده دستگاههای پرینتر سه بعدی شناخته میشود. همچنین موارد اولیه پرینتر سه بعدی را هم این مجموعه برای شما فراهم کرده است تا با آسودگی تنها قطعات را بسازید و ساخت آنها لذت ببرید. شما میتوانید در هر کجا که هستید تنها با یک تماس چاپگر سه بعدی خود را سفارش دهید.

مزایای خرید پرینتر سه بعدی از 3drd

  • شما در هر زمان که دستگاه را خریداری کردید تا یکسال گارانتی و در صورت خرابی تعویض دستگاه دارید.
  • خریداران پرینتر سه بعدی از این مجموعه به مدت یکسال شامل پشتیبانی رایگان میباشند.
  • اصلا نگران یادگیری کار با دستگاه نباشید چرا که همراه پرینتر شما فیلم های آموزشی کار با دستگاه نیز برای شما ارسال میشود.
  • مهمترین مزیت این مجموعه اپلیکیشن مخصوص طرح های آماده است که این اپلیکیشن بصورت رایگان تا یک سال در اختیار شما قرار می گیرید و با میلیون ها طرح آماده حرفه ای میتواند به خلق آثار جدید و ساخت لوازم متنوع کمک کند.

کلام آخر:

برای سفارش و خرید دستگاههای پرینتر سه بعدی کافی است تا یک تماس با مجموعه 3drd و مشاوره با کارشناسان داشته باشید. تا بتوانید بنا بر نیاز خودتان یکی از دستگاههای پرینتر سه بعدی را خریداری کنید. مجموعه 3drd بزرگترین مرکز فروش و خدمات دهی پرینتر سه بعدی، آماده همکاری با موسسات و شرکت های بزرگ جهت صادرات دستگاه های چاپگر سه بعدی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست