مراقب کلاهبرداران پرینتر سه بعدی باشید
ثبت سفارش
روند ثبت سفارش

1- وارد قسمت “خرید پرینتر سه بعدی” شوید.

2- پرینتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

3- روی دکمه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.

4- نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. (چنانچه از قبل داخل سایت ثبت نام نکرده اید روی دکمه ثبت نام کلیک کنید)

5- در این قسمت اطلاعات خود را وارد کنید.

6- سپس روش ارسال را انتخاب کنید.

دو نوع روش ارسال وجود دارد:

الف) ارسال به وسیله ماشین های شرکت به همراه کارشناس نصب (هزینه ارسال و کارشناس را باید به صورت آنلاین به همراه مبلغ دستگاه پرداخت بفرمایید.)

ب) ارسال به وسیله تیپاکس بدون کارشناس (هزینه ارسال را هنگام تحویل دستگاه پرداخت میکنید و تنها هزینه دستگاه را به صورت آنلاین پرداخت میکنید.)

7- سپس روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و وارد درگاه بانکی شوید.

تذکر: برای پرداخت به صورت آنلاین نیازمند رمز پویا کارت خود هستید.

خیر.

اما برای خرید دستگاه پرینتر سه بعدی صنعتی و صنعتی پلاس میتوانید این کار را انجام دهید. بدین صورت که در دو قسط وجه را پرداخت نمایید. قسط اول در هنگام ثبت سفارش. قبل از ارسال دستگاه از طرف شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد و شما میتوانید قسط دوم را پرداخت نمایید.

بله – قبل از ثبت سفارش با شماره تماس 28429424 – 021 داخلی 1 تماس بگیرید و این موضوع را مطرح نمایید.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

بستگی به نوع ارسال کالا دارد:

1- ارسال توسط تیپاکس:

پس از تایید نهایی سفارش ظرف 48 ساعت، دستگاه تحویل تیپاکس خواهد شد و شما میتوانید وضعیت سفارش خود را در سایت تیپاکس پیگیری نمایید.

2- ارسال توسط شرکت به همراه کارشناس:

پس از تایید نهایی سفارش در صف اعزام کارشناس قرار میگیرید این فرایند معمولا حداکثر 10 روز کاری زمان میبرد.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

1- بر روی “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید.

2- ایمیل/نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

3-از منوی سمت راست بر روی “آدرس ها” کلیک کنید.

4- در این قسمت میتوانید آدرس های خود را ویرایش کنید.

[/vc_column]
به اشتراک بگذارید: