پرینتر سه بعدی ایرانی | صد در صد تولید داخل | تری دی آر دی (3dRD)

تولید پرینتر سه بعدی ایرانی افتخاری است که شرکت فنی مهندسی 3drd از معدود شرکت هایی است که آن را نصیب خود کرده است. زیرا شرکت هایی که صفر تا صد مراحل تولید پرینتر سه بعدی را خودشان انجام می دهند بسیار کم هستند و بیشتر مونتاژ کار هستند.

مزایای پرینتر های سه بعدی ایرانی

هدف علاقه مندان پرینتر های سه بعدی از خرید این دستگاه ها این است که خط تولید ساخت یک یا چند قطعه خاص را راه اندازی کنند. بنابراین به دستگاهی نیاز دارند که بتواند بدون وقفه و با مصرف برق کم به صورت پیوسته کار کند. اما دستگاه های منتاژی و چینی از این قابلیت بهره مند نیستند.

یکی از عمده ترین این دلایل میتوان به جنس قطعات به کار برده شده در این دستگاه ها اشاره کرد. معمولا مواد به کار برده شده در این دستگاه مقاومت خیلی خوبی ندارند و پس از مدت 6 ماه الی 1 سال کارایی اولیه خود را از دست می دهند.

پرینتر های سه بعدی ایرانی تولید شرکت (تری دی آری دی) 3drd دارای طول عمر بالا و مصرف انرژی بسیار پایین می باشند. بدنه تمامی دستگاه ها از ورقه یکپارچه آهن می باشد که این موضوع باعث میشود دقت چاپ به شدت افزایش پیدا کند.

بهترین پرینتر های سه بعدی ایرانی

در حال حاضر بزرگترین شرکت تولید کننده پرینتر های  سه بعدی در ایران شرکت تری دی آر دی می باشد. پرینتر های سه بعدی این شرکت در سه دسته خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی ارائه می شود.

کاربرد پرینتر های سه بعدی در ایران

فناوری پرینتر های سه بعدی یک فناوری نوین در ایران می باشد که چشم انداز بسیار خوبی در آینده خواهد داشت. هر چیزی که قابل لمس باشد می توان  با پرینتر سه بعدی آن را ساخت و این موضوع به این معناست که محدودیتی در استفاده از این دستگاه ها وجود نخواهد داشت.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه مقاله کاربرد های پرینتر سه بعدی را مطالعه کنید.

قیمت پرینتر های سه بعدی ایرانی

دستگاه  های پرینتر سه بعدی ایرانی قیمت های مختلفی دارند و این موضوع بستگی به نوع دستگاهی است که قصد دارید تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه خرید پرینتر سه بعدی شوید.

نمایندگی پرینتر های سه بعدی در ایران

یکی از راه های درآمدزایی از پرینتر سه بعدی، فروش این دستگاه ها می باشد. شما می توانید برای شرکت 3drd درخواست نمایندگی ارسال کنید و کارشناسان ما بعد از بررسی رزومه شما با شما تماس میگیرند.

برای ارسال درخواست نمایندگی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست