کسب درآمد از طریق پرینتر های سه بعدی | پرینتر سه بعدی | تری دی آر دی (3dRD)

امروز زمان مناسبی برای کسب درآمد در چاپگر سه بعدی است. در این مقاله 40 + 4 ایده ناب برای کسب درآمد میلیاردی از پرینتر سه بعدی را برای شما آماده کرده ایم تا با بهره گیری از آن ها در راستای علاقه خود از این تکنولوژی خارق العاده کسب درآمد کنید.

در حالی که هنوز هم برای بسیاری از افراد مفهومی نسبتاً جدید است. در مطالب قبلی با کاربردهای پرینتر های سه بعدی در صنایع مختلف آشنا شده اید.

طراحی و چاپ محصولات سه بعدی هنوز جریان اصلی نیست و هر کسی چاپگر سه‌بعدی در خانه ندارد ، پس اگر شما این تکنولوژی را درون خانه خود دارید دست به کار شوید. شما فرصتی دارید که برای کسب درآمد واقعی از تخصص و چاپگر سه بعدی خود استفاده کنید.

قبل از هر چیز توصیه میکنیم این ویدیو را ببینید:

5 روش کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

شما می توانید به روش های مختلفی از چاپ سه بعدی درآمد زایی کنید. حتی اگر شما چاپگر سه بعدی ندارید ، می توانید اشیاء یا طرح های سه بعدی خود را بفروشید یا اینکه به دیگران چگونه روش چاپ سه بعدی را آموزش دهید.

بیشتر بخوانید: ساخت کارت ویزیت سه بعدی با پرینتر

1-طرح های خود را بفروشید

یکی از بهترین راه های کسب درآمد با یک چاپگر سه بعدی ، نیازی به داشتن پرینتر سه بعدی ندارد. اگر برای چاپگر سه بعدی طراحی کرده اید که نیاز باشد طرح با یک پرینتر سه بعدی درست شود، ممکن است کسانی که دارای دستگاه پرینتر سه بعدی هستند به خوبی و با قیمت بالایی طرح های شما را خریداری کنند.

Shapeways جایی است که می توانید یک فروشگاه پرینتر سه بعدی را باز کنید. اگر طرح ها یا مدل هایی آماده دارید، می توانید آنها را در وب سایت Shapeways برای خرید مشتریان در دسترس قرار دهید. Shapeways تمام ابزارهای لازم برای ساختن یک فروشگاه آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد.

به علاوه ، سایت ابزاری به نام CustomMaker را ارائه می دهد که می توانید از آن استفاده کنید تا طرح های خود را قابل سفارشی سازی کنید ، این یکی از راه هایی است که به مشتریان خود میدهدید و میتوانید بنا به نیاز مشتری طرح مختص او را بسازید.

2-چاپ های سه بعدی خود را بفروشید

اگر از قبل اشیاء پرینت سه بعدی دارید ، می توانید فروش خود را در هر کجا انجام دهید ، چه در فیس بوک و چه در مغازه های اختصاصی و چه در فروشگاههای آنلاین. خیلی از فروشگاههای اینترنتی هستند  که جز بسترهای تجارت الکترونیکی میباشند که برای مشاغل کوچک خوب کار می کنند.

راه دیگر برای فروش چاپ های سه بعدی شما تبلیغ وسایل سه بعدی است. به بازدید کنندگان خود بگویید که می توانید برای آنها چاپ کنید و همه کاری که باید انجام دهند این است که سفارش از شما سفارش دهند و منتظر چاپ باشند.

بیشتر بخوانید: ساخت وسایل شیک دکوری با پرینتر سه بعدی

این امر بدون هیچ مشکلی باعث می شود مکانی برای استفاده از چاپگر سه بعدی پیدا کنید. در مرجله بعد ، هنگامی که شخصی از شما یک چاپ سه بعدی را سفارش می دهد ، می توانید اگر چاپگر سه بعدی داشته باشید یا اینکه طرح های خود را در برنامه ها و نرم افزارهای طراحی سه بعدی یا یک سرویس چاپ سه بعدی چاپ کنید ، میتوانید به راحتی در خانه و با یک پرینتر سه بعدی تمام سفارش ها را چاپ کنید.

3-نمونه های اولیه را تهیه کنید

راه دیگر برای به دست آوردن درآمد در چاپ سه بعدی ، ارائه نمونه های پرینت شده اولیه به مشتریان است. شما میتوانید مکانی را به عنوان یک بتگاه مهندسی برای مشتریانی که میخواهند سفارش خود را در ابعاد بزرگتر و یا وسایل بزرگتر انجام دهند در نظر بگیرید.

اگر یک طراح سه بعدی باشید ، ایده خوبی است زیرا لازم نیست خودتان نگران چاپ باشید. شما میتوانید با طراحان زیادی در ارتباط باشید و به طور واسطه کار کنید. شما با داشتن دستگاههای پرینتر سه بعدی طرح را از طراحان خریده و خودتان چاپ میکنید.

4-چاپ سه بعدی را به دیگران آموزش دهید

افراد زیادی به چاپ سه بعدی علاقه دارند ، به خصوص دانشجویانی که به طور خاص به دنبال مشاغل در طراحی سه بعدی یا چاپ سه بعدی هستند. شما می توانید کلاس های آموزشی تشکیل دهید و با از هزینه های آن کسب درآمد کنید. و به دانشجویان بیاموزید که چگونه چاپگرهای سه بعدی خود را تنظیم و از آن استفاده کنند.

بدون ریسک ترین درآمدزایی آموزش است. یافتن مشاغل آموزش چاپ سه بعدی ممکن است دشوار باشد ، اما تبلیغات در شبکه های اجتماعی و وب سایت های ارائه شغل مکانی برای شروع است. شما میتوانید کار خود را تبلیغ کنید تا علاقه مندان به یادگیری چاپ سه بعدی شما را پیدا کنند.

ایده کسب درآمد با پرینتر سه بعدی

5-چاپ برای افراد دیگر

شما میتوانید در همه جا تبلیغ دستگاه های پرینتر سه بعدی خود را بکنید. مشتریان شما را پیدا کرده و طرح های خود را برای چاپ به شما میسپارند. مصرف کنندگان ، صاحبان مشاغل و مهندسین مشغول در شرکتهای بزرگ اغلب به کمک چاپ سه بعدی نیاز دارند.

در صورت تمایل به ارسال کالا به مشتریان ، میتوانید یک فروشگاه آنلاین و یا حتی یک فروشگاه حضوری برای افراد باشید. طراحان جواهرات می توانند طرح های خود را اسکن کرده و به یک مدل سه بعدی تبدیل کنند و برای چاپ در اختیار شما قرار بدهند.

مطلب جالب و خواندنی: پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند؟

40 ایده جذاب برای کسب درآمد چاپ سه بعدی

بازار پرینتر های سه بعدی روز به روز پیشرفته تر میشود. 3D به معنای چاپ سه بعدی  که به معنای یک فناوری افزودنی است.

که در آن اشیاء در لایه های بسیار بسیار نازک به خوبی ساخته می شوند چاپ سه بعدی طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را ارائه می دهد که می تواند در آینده به حساب های بانکی شما و حتی کارهایی فراتر از آن انجام دهد، زیرا این یک تجارت است که با گذشت زمانپیشرفته تر میشود.

در اینجا لیستی از 60 ایده کسب و کار پرینت چاپ سه بعدی وجود دارد . اگر میخواهید در آینده به این کار مشغول شوید پس حتما با ما همراه باشید و از این ایده های جذاب استفاده کنید.

1-تولید جواهرات و تزئینات

یک تجارت بسیار سودآور که می توانید در این صنعت سرمایه گذاری کنید تولید جواهرات و زیور آلات است ، بازار محصولات طلا و جواهر موجود مخصوصاً اگر واقعاً زیبا و ارزان باشند وجود دارد.

با در اختیار داشتن چاپگر سه بعدی و درک کاملی از نحوه استفاده از آن ، می توانید تجارت کوچک خود را که تولید جواهرات فانتزی ارزان اما جذاب است ، شروع کنید.

هنگامی که می توانید صدها طرح خلاق به وجود بیاورید ، چاپگر شما به آسانی آنها را به صورت سه بعدی میسازد و می توانید به صورت آفلاین یا از طریق اینترنت به مشتریان بفروشید.

امروزه خیلی از طلا فروشان و بازاری ها به دنبال یک طراح خوب برا-ی خود میگردند همچنین شما میتوانید با خیلی از آنها در ارتباط بوده و طرح ها و چاپ های خود را به آنها بفروشید.

ساخت اسباب بازی کسب درآمد پرینتر سه بعدی

2-ساخت اسباب بازی

خودتان را به جای بچه ها در نظر بگیرید. چه چیزی دوست دارید بسازید و با آن سرگرم شوید اگر به دنبال شروع یک کار چاپ سه بعدی هستید ، زمینه دیگری که می توانید در آن تخصص داشته باشید تولید اسباب بازی های کودکان و فروش آنها است.

یک بازار بزرگ جهانی برای اسباب بازی های کودکان وجود دارد و میتوان گفت به لطف کودکان این بازار همیشه تقاضای زیادی دارد. بنابراین ، هیچ محدودیتی در درآمدزایی شما وجود ندارد و میتوان گفت سود خوبی نیز خواهید داشت.

از آنجا که هیچ گونه ممنوعیتی در ساخت وجود ندارد ، این  که در تمام طول سال افزایش تقاضا برای این اسباب بازی ها وجود خواهد داشت یک گزینه صد در صدی است ، به خصوص اگر می توانید مانند یک کودک فکر کنید و با طرح های جالب و ساخت اسباب بازی های به روز نظر کودکان را به ساخته های خود جلب کنید.

3-ساخت پلاک اسم برای حیوانات خانگی

حیوانات اهلی نیاز به شناسایی مشخص دارند اگر در هر جایی گم شوند و یا جا بمانند این پلاک به آنها در پیدا شدن کمک میکند. بیشتر صاحبان حیوانات خانگی نیاز به این پلاک آن هم با اسم و مشخصات حیوان خود دارتد.

میتوان گفت برای اینکار باید سفارشی و شخصی سازی شود و صد در صد سود خوبی هم دارد. این ایده بسیار ساده و مناسب با بازار است ، دوستداران سگ و گربه تمایل دارند مبلغ زیادی را برای حیوانات خود خرج کنند و شما نیز از این طریق با چاپ یک پلاک گردنی برای این حیوانات دوست داشتنی به آنها کمک بسیار بزرگی خواهنید کرد.

کسب درآمد پرینتر سه بعدی ساخت مجسمه

4-چاپ شخصیت های بازی های محبوب

حتما تا الان افرادی را دیده اید که عاشق بازی های ویدئویی و جدید هستند اصطلاحا به این افرا گیمر میگویند. این افراد شبانه روز وقت خود را صرف انواع بازی ها میکنند. اما همیشه یک بازی را بیشتر از بقیه بازی ها دوست دارند.

این یک ایده تجاری مناسب برای چاپ سه بعدی است ، زیرا محصول ساخته شده برای هر کاربر بی نظیر است. مخصوصاً بازی هایی مانند World of Warcraft را در نظر بگیرید ، جایی که افراد وقت زیادی را برای شخصی سازی و بازی با شخصیت مجازی خود سرمایه گذاری می کنند.

در این صورت ، آنها مایل به پرداخت مبلغی بیشتر از رقم معادل تولید انبوه این شخصیت ها هستند. آنها دوست دارند تا شخصیت مجازی خود در بازی را به صورت واقعی داشته باشند. اگر همین امروز میخواهید کار با پیرینتر های سه بعدی را شروع کنید این بازار هنوز داغ است.

چاپ مجسمه جنین برای مادران باردار

5-چاپ مجسمه جنین برای مادران باردار

چه چیزی می تواند واقعی باشد و آنرا به چشم ندیده باشید جز  تولید چهره نوزادان متولد نشده آنهم در بطن مادر در حال حاضر برخی از شرکت ها جنین های چاپی سه بعدی را به عنوان سوغاتی برای مادران باردار به آنها هدیه میکنند.

WolfPrint ، یک متخصص چاپ سه بعدی ، در استونی بسیار مشهور شده است ،جایی که با امکانات پزشکی که از سونوگرافی های سه بعدی به منظور تولید داده های مورد نیاز برای چاپ مجسمه استفاده میکنند.

فکر کنید چقدر میتواند اینکار جذاب باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با زنان و بیمارستانهای مراقبت از کودکان ارتباط برقرار کنید و با متخصصان زنان ملاقات کنید تا ایده های خود را به بازار عرضه کنید.

ساخت هدفون سه بعدی

6-ساخت هدفون های سه بعدی

همه ما در ابتدا از هدفون هایی که به همراه گوشی و تبلتی که خریداری کرده ایم بوده است استفاده میکنیم. اما شما میتوانید با استفاده از تکنولوژی سه بعدی انواع هدفون در رنگ و طرح های مختلف را بسازید. اما صبر کنید این پایان ماجرا نیست شما میتوانید نسبت به گوش مشتریان برای آنها هدفون بسازید.

آنها عکسی از دو گوش خود برای شما ارسال میکنند و شما با استفاده از این عکس و مدل گوش مشتری یک طرح را انتخاب میکنید. در واقع ، عجیب است که بیشتر سمعک ها نیز در حال حاضر به صورت سه بعدی چاپ می شوند.

اسکن گوش و ساخت قالب برای دستگاه  نهایی که قبلاً حدود یک هفته طول کشید. چاپ سه بعدی این روند را به یک روز واحد کاهش داده است. پس همین الان زمان راه اندازی مشاغل جدید است. چون همه ما دوست داریم گوش دادن به موسیقی و پخش فیلم ها را به کنار مکالمه قرار دهیم.

ساخت ایمپلنت دندان با پرینتر سه بعدی

7-ساخت ایمپلنت دندان با پرینتر سه بعدی

امروزه چاپ سه‌بعدی جای خود را در علم دندانپزشکی باز کرده است. چاپ سه بعدی با یک اسکنر مخصوص آغاز می‌شود، دهان بیمار با استفاده از تکنولوژی، تماس یا بدون تماس اسکن می‌شود، تصویر دیجیتال بسیار دقیقی از آن تهیه می‌شود، سپس در کامپیوتر ذخیره می‌شود،

اسکن با استفاده از یک نرم‌افزار تخصصی، به طرح سه‌بعدی تبدیل می‌شود، بعد از آن به وسیله مواد در دستگاه پرینتر سه بعدی  ایمپلنت ساخته میشود.

ساخت مواد پروتئینی و دندان مصنوعی

8-ساخت مواد پروتئینی و دندان مصنوعی

یکی از صنایعی که بیشترین بهره را از چاپ سه بعدی خواهد داشت صنعت مراقبت های بهداشتی و دنداپزشکی است. در حال حاضر بیماران می توانند قطعات جایگزینی بدن مانند اندامهای پروتز و دندانهای مصنوعی را که در طی چند ساعت برای آنها ساخته شده است ، داشته باشند.

اگر به دنبال ارائه خدمات چاپ سه بعدی هستید ، می توانید در این زمینه تخصصی شوید. چشم انداز استفاده پزشکی از چاپ سه‌بعدی با پیشرفت بسیار سریع در حال پیشرفت است زیرا متخصصان شروع به استفاده از چاپ سه‌بعدی به روشهای پیشرفته تری می کنند.

بیماران در سراسر جهان کیفیت مراقبت های بهبود یافته را از طریق کاشت های چاپی سه بعدی و پروتزهایی که قبلاً دیده نشده اند تجربه می کنند. ساخت دندان های کامل و مصنوعی از خدمات دیگر است که میتوانید در چاپ سه بعدی انجام دهید.

مطلب جالب و خواندنی: کاربرد پرینتر سه بعدی در دندانپزشکی

چاپ آزمایشات زیستی

9-چاپ آزمایشات زیستی

فن آوری چاپ سه بعدی توسط شرکت های بیوتکنولوژی و آکادمی ها برای استفاده احتمالی در برنامه های مهندسی بافت در جایی که اندام ها و قسمت های بدن با استفاده از تکنیک های جوهر افشان ساخته شده است ، مورد مطالعه قرار گرفته است.

لایه های سلولهای زنده بر روی یک ژل قرار گرفته و به آرامی ساخته می شوند تا ساختارهای سه بعدی را تشکیل دهند. این امر می تواند واقعاً پزشکی و بسیار پیچیده باشد ،

اما با داشتن فناوری و تخصص مناسب ، می توان به آن دست یافت. یک نکته جالب در مورد این ایده این است که به غیر از درآمدزایی ، شما نیز در نجات جان خود خواهید بود و دنیا را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل می کنید.

فروش دستگاه های پرینتر سه بعدی

10-فروش دستگاه های سه بعدی

پرینترهای سه بعدی به سرعت بسیار محبوب می شوند. آنها تا زمانی که پیشرفته ترین فن آوری دستگاه های چاپ تا کنون تولید شده باشند ، همچنان به اهمیت خود ادامه می دهند.

می توانید با شروع شغلی که در آن چاپگرهای سه بعدی به فروش می رسد ، سهم خود را از این بازار بگیرید. اما هستند کسانی که زودتر از شما ه این کار وارد شده اند.

پس قبل از شروع به اینکار حتما خوب فکر کنید. لازم به ذکر است که این مورد نیاز به سرمایه بالایی دارد.

11-فروش مدل های چاپ سه بعدی

مدل های قابل چاپ سه بعدی ممکن است با یک بسته طراحی (CAD) به کمک رایانه ، از طریق یک اسکنر سه بعدی یا توسط یک دوربین دیجیتال ساده و نرم افزار فتوگرامتری ایجاد شوند. مدل های چاپی سه بعدی ایجاد شده با CAD باعث کاهش خطاها می شوند و می توانند قبل از چاپ اصلاح شوند و امکان تأیید در طراحی شیء را قبل از چاپ فراهم می آورد.

شما می توانید یک متخصص مدل سازی با دانش کافی در زمینه Auto Cad و سایر نرم افزارهای مدل سازی شوید ، خدمات شما نه تنها توسط شرکت های تولید کننده بلکه در صنعت ساخت و ساز توسط مهندسین سازه و عمران مورد نیاز است.

سفارشی سازی مدل ها برای مشتریان

12-سفارشی سازی مدل ها برای مشتریان

شرکت ها خدماتی را ایجاد کرده اند که مصرف کنندگان می توانند اشیاء را با استفاده از نرم افزار ساده سازی مبتنی بر وب شخصی سازی کنند و موارد حاصل را به صورت اشیاء منحصر به فرد چاپ شده سه بعدی سفارش دهند.

اکنون این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا موارد دلخواه را با تلفن همراه خود ایجاد کنند. شرکت نوکیا طرح های سه بعدی را برای پرونده خود منتشر کرده است تا صاحبان آن بتوانند پرونده مورد نظر خود را سفارشی کرده و آن را به صورت سه بعدی چاپ کنند.

13-طراحی لباس با پرینتر سه بعدی

از پرینتر های سه بعدی برای طراحی لباس و در زمینه مد و فشن نیز استفاده میکنند. آیریس ون هرپن به عنوان طراح پیشگام استفاده از این روش در سال ۲۰۱۱ اولین مجموعه پرینت سه‌بعدی خود را در هفته مد اوت کوتور پاریس به نمایش گذاشت.

لباس‌هایی که شبیه حجمی از آب پاشیده شده و معلق مانده در هوا بودند یا همچون پارچه‌های مچاله شده به نظر می‌رسیدند. طراحان بسیار زیادی از او و ایده جذابش الهام گرفتند، محبوب‌ترین کاربرد پرینت سه‌بعدی برای طراحان در اجرای لباس‌هایی با فرم هندسی بود که شاید پیش از این با پارچه به سختی می‌توانستند این فرم‌ها را اجرا کنند.

14-ساخت کیف و کفش با پرینتر سه بعدی

در تولید تجاری نایک از نمونه های چاپی سه بعدی برای نمونه سازی استفاده می کند و کفش فوتبال لیزر تالون Vapor 2012 را برای بازیکنان فوتبال آمریکایی تولید می کند.

New Balance نیز ساخت سه بعدی کفش مناسب برای ورزشکاران است. اخیرا این تکنولوژی قدم در عرصه تولید کفش نهاده و تولید کنندگان با تولید زیره ها و رویه هایی که با ارگونومی پا تناسب فراوان دارد و همچنین استفاده از علم فیزیک زیره هایی تولید کرده اند که خاصیت ارتجاعی بسیار مناسبی برای کفش های ورزشی ایجاد میکند .

اگر علاقه مند به تولید کیف و یا کفش سه بعدی هستید حتما این کار را شروع کنید.

ساخت عینک با پرینتر سه بعدی

15-ساخت عینک با پرینتر سه بعدی

چاپ سه بعدی به جایی رسیده است که شرکت ها در حال چاپ عینک برای مصرف کننده با تناسب و استایل سفارشی در صورت تقاضای مشتریان هستند.

سفارشی سازی درخواستی شیشه ها با نمونه سازی سریع امکان پذیر است. یک سرمایه گذاری خوب برای کار با پرینتر سه بعدی تولید عینک است که اینروزها طرفدار زیادی دارد.

تولید قرص و دارو

16-تولید قرص و دارو

اولین قرص تولید شده توسط چاپ سه‌بعدی در اوت 2015 توسط FDA تصویب شد. اتصال پرینتر سه بعدی به یک بستر پودری امکان تولید قرصهای بسیار متخلخل را فراهم می کند ،

این باعث می شود که دوزهای بالای داروی موجود در یک قرص واحد که به سرعت حل می شود  قابل خوردن باشد. با استفاده از چاپگر های سه بعدی و ترکیب مواد شیمیایی میتوان داروهای زیادی را ساخت.

تولید مواد ویژه پرینتر سه بعدی

17-تولید مواد ویژه

چاپ سه بعدی باعث شده تا مواد ویژه ای برای استفاده در آنها به وجود بیاید. به عنوان مثال ، مواد رشته ای برای  چوب ، از نظر ظاهری و همچنین بافت آن ، ساخته شده اند. علاوه بر این ، فن آوری های جدید مانند تزریق فیبر کربن به پلاستیک قابل چاپ تولید شده است.

علاوه بر مصالح ساختاری جدید که به دلیل چاپ سه بعدی ایجاد شده اند ، فناوری های جدید این امکان را فراهم آورده اند که الگوهای به طور مستقیم روی قطعات چاپی سه بعدی اعمال شوند.

ساخت رایانه و لپ تاپ

18-ساخت رایانه و لپ تاپ

از چاپ سه بعدی نیز می توان برای ساخت لپ تاپ و سایر رایانه ها مانند مینی لپ تاپ ها را   استفاده کرد. به عنوان مثال ، ساخت سه بعدی لپ تاپ Novena و VIA OpenBook استاندارد را میتوان نام برد.

بنابراین می توانید با خرید مادربردها و چاپ کیس ها و سایر لوازم جانبی ، کار مونتاژ کامپیوتر را آغاز کنید. این یک استراتژی بازاریابی مناسب برای شما خواهد بود.

ساخت اسلحه با پرینتر سه بعدی

19-ساخت اسلحه با پرینتر سه بعدی

در سال 2014 ، مردی از ژاپن به اولین شخصی در جهان تبدیل شد که به دلیل ساخت اسلحه چاپی سه بعدی به زندان افتاد. یوشیتومو ایمورا فیلم ها و نقشه های اسلحه را به صورت آنلاین منتشر کرد و به مدت دو سال به زندان محکوم شد.

پلیس حداقل دو اسلحه در خانه وی پیدا کرد که قادر به شلیک گلوله بودند. شما میتوانید با مشارکت با ادارات دولتی برای آنها انواع اسلحه را طراحی کرده و بسازید.

کسب درآمد از پرینتر سه بعدی

20-ایجاد وبلاگ پرینتر و چاپ سه بعدی

یک روش محبوب برای کسب درآمد از کسب و کار چاپ سه بعدی ایجاد یک وبلاگ است که می توانید اطلاعات مربوط به پیچیدگی های چاپ سه بعدی اعم از فناوری ، تجهیزات و استفاده را به اشتراک بگذارید.

اگر می توانید اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما دیده میشود و مورد توجه کاربران است ، می توانید شروع به ایجاد فضاهای تبلیغاتی به خدمات چاپ سه بعدی ، شرکت های چاپ سه بعدی و تولید کنندگان چاپگرهای سه بعدی کنید.

همچنین می توانید آموزش الکترونیکی و کتابهای الکترونیکی و همچنین دوره های آنلاین در زمینه چاپ سه بعدی ایجاد کنید که می تواند در وبلاگ شما برای فروش ارائه شود. وبلاگ نویسی در مورد 3D یکی از بهترین ایده های چاپی پر سود 3D برای دانش آموزان و دانشجویان است.

فروش لوازم جانبی پرینتر سه بعدی

21-فروش لوازم جانبی پرینتر سه بعدی

بسیاری از افرادی که تجربه‌ای در زمینه چاپ سه بعدی ندارند ، فقط با خرید پیشنهاد چاپگرهای سه بعدی برای فروش موفق شده اند از تقاضای عظیم در این صنعت سوء استفاده کنند.

آنها چاپگرهای صنعتی سه بعدی و لوازم جانبی مرتبط را خریداری کرده و می فروشند. اطمینان حاصل کنید و از بازار گسترده چاپگر  و متخصصی این زمینه تحقیق کنید تا بدانید چه اندازه و مارک های چاپگر سه بعدی به سرعت در بازار به فروش می رسند.

این امر باعث می شود تا  قیمتهای چاپگرهای سه بعدی را داشته باشید و بتوانید دستگاه خرید و فروش کنید. فروش لوازم جانبی پرینتر های سه بعدی نیز میتواند سود خوبی برایتان داشته باشد.

ساخت مجسمه های کوچک

22-ساخت مجسمه های کوچک

دقیقاً مانند شرکتی به نام Twindom که در چاپ مجسمه های کوچک مینیاتوری از مردم تخصص دارد . خیلی از افراد طرفدار مجسمه های کوچک و طرح های سه بعدی کوچک میباشند.

افراد میتوانند با استفاده از نرم افزار های اسکن سه بعدی که بر روی تلفن همراه و یا سیستم شخصی دارند طرح خود را انتخاب کنند. در تجربه ما ، به نظر می رسد که فناوری چاپ سه بعدی وقتی مردم می بینند محصولی بسیار شخصی ایجاد می کنند ، بیشتر هیجان زده می شوند.

پس شما میتوانید مجسمه هایی که خود مشتریان طراحی کرده اند را چاپ کرده و بفروشید.

ساخت ماکت با پرینتر سه بعدی

23-ساخت ماکت با پرینتر سه بعدی

تا سالهای اخیر مدل ها و ماکت ها با دست ساخته می شدند و اغلب مدت زمان زیادی طول می کشید. بنابراین ، معماران اغلب مجبور می شوند به مشتریان خود نقشه های پروژه های خود را نشان دهند. اما امروزه با فرآیند چاپ سه بعدی مهندسان میتوانند نمونه واقعی طرح را به مشتریان نشان دهند.

ساخت سالن های بازی سه بعدی

24-ساخت سالن های بازی سه بعدی

یکی دیگر از مشاغل سودآور برای سرمایه گذاری امروز در  چاپ 3D ، سالن های بازی سه بعدی است. می توانید طراحی یک سالن بازی را شروع کنید که باعث می شود در هنگام کسب درآمد از اسباب بازی های سه بعدی در ساختن بازی های بازی لذت ببرید.

اگر می توانید چنین مواردی را در سالن خود فراهم کنید ، جوانان عاشق ماجراجویی و عمل هستند. شما همیشه در پایان هر ماه یک درآمد عالی خواهید داشت. نه تنها این ، شما به عنوان کارفرمای کار تبدیل خواهید شد ، بلکه یک تجارت بی انتها خواهید داشت.

ساخت رستوران با پرینتر های سه بعدی

25-ساخت رستوران با پرینتر های سه بعدی

تصور کنید که خودتان در رستوران غذای خود را سفارش می دهید و بر اساس معیارها و سلیقه شما در مدت زمان چند دقیقه قابل چاپ است.

می توانید یک رستوران غذای سه بعدی را راه اندازی کنید که افراد بتوانند غذاهای خود را یا به تنهایی یا با نظارت شما چاپ کنند. این مشاغل می تواند سطح بالایی از درآمد را برای شما به ارمغان آورد ، زیرا این یک ماجراجویی و سلیقه متفاوت است برای افرادی که استفاده از تکنولوژی های جدید را دوست دارند.

می توانید به ایده Foodini نگاهی بیاندازید ، Foodini یک دستگاه اتوماتیک مونتاژ غذا است که وعده های غذایی خانگی را سریعتر و کارآمدتر از دست انسان ایجاد می کند .

چاپ عکس ها به صورت سه بعدی

26-چاپ عکس ها به صورت سه بعدی

آیا تا به حال چاپ سلفی خود را به صورت سه بعدی  می خواستید؟ شرکت سوئیسی Dacuda و شرکت سوئدی Volumental یک اپلیکیشن موبایل ایجاد کرده اند که به خود اشخاص اجازه می دهد تا عکس خود را به صورت 3D چاپ کنند.

کاربران می توانند با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه  خود عکاسی کنند و آن را از چپ به راست جلوی صورت خود منتقل کنند. این کار یک رندر سه بعدی از چهره آنها ایجاد می کند.

آنها سپس قادر خواهند بود تا تصویر را به یک چاپخانه سه بعدی ارسال کنند و یک نسخه سه بعدی از چهره خود را دریافت کنند. شما میتوانید از اینکار برای کسب درامد استفاده کنید و عکس افراد را به صورت سه بعدی چاپ کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد استودیوی چاپ سه بعدی است. بنابراین به جای اینکه یک آتلیه عادی باشید ، نسخه های سه بعدی را چاپ خواهید کرد. حتی می توانید استودیوی سلفی سه بعدی را با چاپ 2D ترکیب کنید.

طراحی وب سایت سه بعدی

27-فروش طرح های با کیفیت

این مقرون به صرفه ترین و ساده ترین راه برای شروع کار است. این در واقع مانند ایجاد یک برنامه Smartphone و فروش آن برای حق امتیاز است.

این کار مختص خود شماست و امتیاز آن برای خودتان است. الان بهترین وقت است که خود را به عنوان یک طراح سه بعدی به دنیا معرفی کنید. با این ابزارها می توان طرح های پیشرفته و با کیفیت حرفه ای را تهیه کرد.

طراحی با پرینتر سه بعدی

28-طرح های جدید را شخصی سازی کنید

این فرصت بیشترین پول و خلاقیت را می طلبد ، اما بالاترین پتانسیل بازگشت را نیز دارد. در اینجا ، شما در حال ایجاد یک تجارت آنلاین می باشید که محصولی را که با چاپ سه بعدی یا برخی از خدمات مرتبط دیگر متحول شده است ، می فروشید.

به عنوان مثال ، امکان تغییر آسان طرح ها به شخصی سازی خودکار محصولات منجر می شود. کاربران می توانند سفارشی سازی خود را در وب سایت شما ایجاد کنند و اجازه دهند چاپگرهای سه بعدی این کار را انجام دهند.

کسب درآمد با پرینتر سه بعدی

29-چاپ سه بعدی آثار هنری

چاپ و هنر سه‌بعدی یک نقطه ماندگار است زیرا فناوری فراتر از روزهای ابتدایی است که هنرمندان ، کسانی که به طراحی و چاپ سه بعدی دیجیتالی علاقه دارند ، توسعه پیدا می کنند ، البته که خود چاپ سه بعدی یک هنر است اما شما میتوانید آثار هنری را برای مشتریان به صورت سه بعدی چاپ کنید.

مهندسی ربات ها با پرینتر سه بعدی

30-مهندسی ربات ها با پرینتر سه بعدی

در واقع ، مهندسی یک ربات هوشمند چند وجهی نیست که بتواند توسط بچه ها مانند مجموعه لگو مجهز شود ، این تیم نه تنها در ایجاد برنامه نویسی که می تواند برای اسباب بازی هایی که بچه ها می توانند سفارشی سازی کنند ، کار بهتری انجام دهد بلکه برای ادغام چاپ سه بعدی و روباتیک نیز میتواند فعالیت کند.

شما با استفاده از پرینتر های سه بعدی میتوانید روبات هایی بسازد که در هر صنعتی قابل استفاده باشد.

تبلیغات سه بعدی

31-تبلیغات سه بعدی

تبلیغ کنندگان و متخصصان روابط عمومی همیشه در رسیدن به مخاطب مورد نظر خود فکر می کنند تا بتوانند کالاها و خدمات تبلیغاتی خود را بفروشند. همکاری با تبلیغ کنندگان می تواند روشی جدید در تبلیغات ایجاد کند.

می توانید راه های سه بعدی تبلیغ محصولات را به مخاطبان خود ارائعه دهید. در هر زمانی تبلیغات بیشترین درآمد را نسبت به کارهای دیگر داشته است. انسانها می خواهند همیشه روشهای جدید انجام امور را ببینند.

ساخت مواد افزودنی پرینتر سه بعدی

32-ساخت مواد افزودنی پرینتر سه بعدی

ساخت مواد افزودنی فرایندی است که از طریق آن اجسام جامد سه بعدی (3 بعدی) ایجاد می شوند. این امکان ایجاد مدلهای فیزیکی 3 بعدی از اشیاء را با استفاده از یک سری چارچوب توسعه افزودنی یا لایه لایه فراهم می کند ، جایی که لایه ها به صورت پی در پی گذاشته می شوند تا یک شی 3 بعدی کامل ایجاد شود.

تولید مواد افزودنی جایگزین فرایند تولید محصولات سنتی است ، جایی که اشیاء با برش و شکل دادن اجباری مواد اولیه و ساخت یک شی با استفاده از قالب و رنگ طراحی شده اند. شما می توانید در تولید افزودنی سرمایه گذاری کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

ساخت پروتز های سه بعدی در پزشکی

33-ساخت پروتز های سه بعدی در پزشکی

با توجه به رشد روزافزون در استفاده از پرینترهای سه بعدی در خانه و محل کار، می توان از این ابزار سودمند در زمینه پزشکی و در جهت ساخت وسایل کمکی برای معلولین استفاده نمود.

هم اکنون در جهان موسسات مختلفی این اقدام بشردوستانه را آغاز نموده و بازخوردهای مثبت این ایده را به وضوح می توان مشاهده نمود.

دقت بالای پرینتر های سه بعدی سبب شده تا اندام تولید شده برای افراد کاملا منطبق با فیزیک بدنی و سایز فرد مورد نظر ساخته شود.

همچنین با توجه به قیمت مناسب ساخت پروتز با پرینتر سه بعدی و ساخت ارتز با پرینتر سه بعدی، فرد معلول می تواند با توجه به فعالیت مورد نظر خود، چندین ابزار کمک حرکتی را برای خود تولید نماید.

شما میتوانید انواع اجزای بدن را با استفاده از پرینتر های سه بعدی بسازید. برای اینکار کافی است تا با بیمارستان ها و پزشکان مربوطه صحبت کنید. اینکار میتواند سود خوبی برای شما داشته باشد.

سینمای سه بعدی

34-سینمای سه بعدی

فرهنگ سینما چندین سال زنده مانده است. اما سینماگرافی سه بعدی محبوبیت بیشتری پیدا می کند و به سرعت تبدیل به چیز بزرگ بعدی در صنعت سینما می شود.

اگر بینندگان سینما در محل شما زیاد هستند ، باید با باز کردن سینمایی که فیلم ها را در عینک های 3D نمایش می دهند ، خدمت جدیدی را به مردم ارائه میدهید به گونه ای که تصاویر به درستی به چشم چپ یا راست شما فیلتر می شوند.

توهم سه بعدی هنگامی ایجاد می شود که مغز ما تصاویر مختلفی از هر یک از چشمان ما دریافت می کند و به طور خودکار آنها را در یک تصویر واحد ادغام می کند.

افتتاح یک مرکز سینمایی سه بعدی ممکن است یک ایده تجاری درخشان باشد زیرا دنیا فراتر از فیلمهای 2 بعدی است.

سیستم نقشه برداری سه بعدی

35-سیستم نقشه برداری سه بعدی

نقشه های هولوگرافی سه بعدی بالاترین کیفیت تصویری سه بعدی را برای کمک به ارتش ، سازمان های غیر دولتی ، کارمندان وزارت امور خارجه و کارگروه های مشترک فراهم می کنند تا کمک های امدادی را به سرعت بدون خطاهای زبان یا تفسیر هماهنگ کنند.

با آموزش و دانش درست می توانید نقشه های سه بعدی تهیه کرده و با قیمت بسیار زیادی به ارتش و سازمان های جمع آوری اطلاعات بفروشید.

ساخت محصولات خلاقانه با پرینتر سه بعدی

36-محصول اطلاعاتی ایجاد کنید

از آنجا که بسیاری از مردم می خواهند چاپ سه بعدی را بیاموزند و برای دستیابی به همین هدف آماده پرداخت هزینه هستند ، می توانید با بسته بندی تمام اطلاعات مورد نیاز خود در یک محصول الکترونیکی ثروت کسب کنید.

مانند یک فیلم یا کتاب الکترونیکی — و آن را برای فروش آماده کنید. فقط تعداد کمی از مردم به اندازه کافی پرینت کتاب الکترونیکی یا فیلم طولانی را دارند.

بنابراین ، رقابت در این زمینه حداقل است. شما میتوانید دانش خود را در یک مدل محصولی جدید سه بعدی به مردم بفروشید.

ساخت خودرو با پرینتر سه بعدی

37-ساخت خودرو با پرینتر سه بعدی

یکی از زمینه های دیگر کسب درآمد با استفاده از پرینترهای سه بعدی طراحی خودرو است. شما میتوانید با همکاری با خودرو سازی ها طرح های خلاقانه خود را به آنها ارائه دهید.

اگر واقعا در این کار مهارت داشته باشید میتوانید درآمد خوبی داشته باشید.

38- بازاریابی سه بعدی چاپ

حتی اگر بودجه کار به صورت مستقیم هم ندارید ، می توانید با مراجعه به مشتریان آنلاین و مراجعه به آنها به شرکتهایی که چاپگرهای سه بعدی را می فروشند ، از صنعت چاپ سه بعدی درامد کسب کنید.

شما این بین به عنوان یک واسطع عمل کرده و پورسانت دریافت خواهید کرد. از آنجا که این چاپگرها گران هستند ، هر بار که مشتری یک پرینتر سه بعدی را از طریق شما خریداری کند ، کمیسیون خیلی خوبی دریافت خواهید کرد.

فروشگاه محصولات سه بعدی

39- فروشگاه محصولات سه بعدی

آخرین راه همین است. اگر سرمایه بالایی دارید میتوانید مدل های متفاوتی از محصولات را به صورت سه بعدی چاپ کرده و در فروشگاه خود به فروش برسانید.

افراد به صورت حضوری بهتر میتوانند محصول را درکم کنند. مطمئنا با این کار شما سفارش های بالایی را دریافت خواهید کرد. درست است که نیاز به سرمایه بالایی دارد اما مطمئن باشید که چند برابر این سرمایه به شما برمیگردد.

هر نوع محصولی که میتوانید را طراحی کرده و تولید کنید.

 خرید پرینتر سه بعدی

پرینتر های سه بعدی یک راه فوق العاده برای کسب درآمد است. اگر شما هم به دنبال بازار های دست نخورده برای پول درآوردن هسید حتما اینکا را انجام دهید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه پرینتر سه بعدی،خلاقیت در طراحی و مواد اولیه است. برای مشاوره و خرید دستگاههای پرینتر سه بعدی میتوانید با کارشناسان مجموعه 3dRD تماس بگیرید.

18 دیدگاه. نظر بدهید

  • تفتوت قیمت دستگاه های مختلف فقط برای ابعاده یا روی سرعت کیفیت تنوع رنگ های استفاده شده هم تاثیر داره ؟

    پاسخ
    • profile avatar
      3dRD Informations
      12 اردیبهشت 1402 08:12

      تفاوت قیمت پرینترهای سه بعدی به خاطر ابعاد ساخت قطعه / سیستم حرکتی / آپشن ها و امکانات / تعداد نازل و… است که در مجموع روی کیفیت قطعه نهایی، کیفیت پروسه ی چاپ و همچنین سرعت چاپ تاثیرگذار است.

      پاسخ
  • profile avatar
    علیرضا
    08 دی 1401 17:53

    سلام
    برای تولید انواع سبد پلاستیکی در آشپزخانه و بسته بندی سیب پرینتر جواب میده یا نه؟ شماره تماس*****

    پاسخ
  • profile avatar
    علیرضا
    08 دی 1401 17:53

    سلام
    برای تولید انواع سبد پلاستیکی در آشپزخانه و بسته بندی سیب پرینتر جواب میده یا نه؟

    پاسخ
    • لطفاً ویدیوهای معرفی دستگاه ها، مقایسه دستگاه ها و سایر ویدیوهای مربوطه را از قسمت ویدیوها که در منوی سایت وجود دارد، مشاهده کنید. اگر باز هم سوالی داشتید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا پیغام بگذارید. با تشکر.

      پاسخ
  • سلام این کار نسبت به هزینه ها چقدر بازده مالی داره
    با تشکر

    پاسخ
  • قیمت پرینتری که مجسمه اشخاص از روی عکس بسازه چقدر هست؟

    پاسخ
    • سلام
      همه پرینترهای سه بعدی 3dRD بدون محدودیت هر قطعه ای رو میسازن، قیمت های پرینتر سه بعدی رو از این لینک: قیمت پرینتر سه بعدی ببینید و بسته به سایز مجسمه میتونید دستگاه خودتونو انتخاب کنید.

      پاسخ
  • ایده بسیار خوبی هستش بشرطی که طراح خوبی باشیم

    پاسخ
  • profile avatar
    فاطمه یعقوبی نسب
    21 فروردین 1401 09:14

    عالی بود

    پاسخ
  • من قاب آینه خودرو و اسپویلر و… سفارشی تولید میکنم پرینتر سه بعدی خیلی کارمو راه انداخته سریعتر و ارزون تر به فرمی که میخوام میرسم 👍👍👍

    پاسخ
  • خیلی ممنون به خاطر اشتراک این اطلاعات😘😘😘

    پاسخ
  • منم خیلی وقت پیش تو فکرش بودم فک نکنم ایده بدی باشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست